آفتاب نیوز:
در پی انتشار مطلبی با عنوان اعتراض شدید صدها نماینده به مدیریت بیمه ایران در آفتاب نیوز (اینجا بخوانید)، روابط جامعه بیمه ایران پاسخی را برای این پایگاه خبری ارسال کرد. گفتنی است گزارش خبرگزاری آفتاب بر اساس مستندات دریافتی بوده است. این شرکت پیش از این در پی انتشار انتقاداتی از فعالیت های بیمه ایران در «آفتاب نیوز» از این رسانه شکایت کرده بود.
متن کامل بیمه نامه ایران به شرح زیر است:
1- شرکت سهامی بیمه ایران با استفاده از بیمه نامه های معقول و عدم ارائه ضوابط غیرفنی برای صدور بیمه نامه، بر آن است تا در کوتاه ترین زمان، بهترین خدمات را به ذینفعان و بیمه شدگان و پرداخت خسارت و در همین راستا ارائه دهد. ، با استقرار سامانه آنلاین و غیر حضوری سامانه بیمه ایران و درمان پلاس فاصله زمانی پرداخت خسارت را کاهش داده و بدون نیاز به حضور بیمه گذاران و زیان دیدگان و پذیرش بیمه گذاران در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات خود را ارائه می دهند. طبق مقررات شورای عالی بیمه به معنای خروج از بازار نیست.
توقف رشد زیان های انباشته، افزایش رونق مالی و کاهش زمان پرداخت خسارت درمان به کمتر از 5 روز حکایت از موفقیت برنامه های مدیریتی در بیمه ایران دارد.
2- همکاران نماینده بیمه در ایران با درک شرایط بازار بیمه این کشور، روابط بسیار خوب و نزدیکی با مدیران ارشد شرکت به ویژه مدیر کل این شرکت داشته و اقدامات موثری در این زمینه انجام داده اند. توجه. در برقراری روابط
علمدار منظوری رئیس جدید کانون سراسری نمایندگان بیمه ایران در اولین گام پس از انتخاب این انجمن با مدیرعامل شرکت بیمه ایران دیدار کرد و اتحاد خانواده علیرغم ادعای بیمه ایران را به همگان نشان داد. مخالفان
3- بیمه ایران بر اساس روال سالیانه سود شرکت را پس از تایید و تایید گزارش مالی شرکت به حساب نماینده واریز می کند و در این زمینه سود شرکت در سود سال 1400 منظور می شود. سود مشارکت سال 1401 نیز به زودی قرار خواهد گرفت.
4- در حوزه شفافیت عملیات بیمه ای و امور مالی، به نظر می رسد بیمه ایران در اتاق شیشه ای فعالیت داشته است. برگزاری نشست خبری مدیر کل با اصحاب رسانه، ایجاد 27 پنل مدیریتی و سامانه ارتباط و ارتباطات جمعی و دیدار با مدیران ارشد بیمه ایران با مردم و خبرنگاران در نمایشگاه های مختلف از جمله بورس. نمایشگاه بورس، بانک بیمه. استفاده از داشبورد باعث کاهش زمان و هزینه های دسترسی شفاف به اطلاعات مدیران و مراجع نظارتی در مورد اطلاعات و فعالیت های بخش های مختلف شرکت شده است.
این عدد خود گواه آن است که نویسنده این گزارش گزارش خود را بدون مطالعه و اطلاع از روند فعالیت شرکت منتشر کرده است.
5- بیمه ایران پس از برگزاری موفقیت آمیز مجمع عمومی و تصویب گزارش مالی، گزارش مالی را در سامانه کدال و روزنامه های رسمی شرکت منتشر کرد که در تاریخ 8 اسفند 1401 خاتمه می یابد. با توجه به شفافیت و انتشار گزارش های مالی در سامانه کدال، به مدیر مسئول این رسانه پیشنهاد می کنیم جهت جلوگیری از تشویش و بی اعتمادی بیمه گذاران و مدیران، مطالب را با دقت جمع آوری و در رسانه ها منتشر کند.
در سال های اخیر از طریق سایت رسمی شرکت، پیام رسان های داخلی، برگزاری نشست های ویژه و مطبوعاتی، مصاحبه مدیران ارشد با رسانه های خاص، روزنامه ها، پایگاه های خبری و … با انتشار اطلاعیه ها و اطلاعیه های مختلف سعی در ایجاد کانال اطلاع رسانی مناسب داشته است. پیام ها. با ارتباطاتش ضعیف است
با توجه به اینکه افکار عمومی و وجدان بیدار و آگاه هستند، انتظار اطلاع رسانی صحیح و رایگان از رسانه ها و گزارش های کاربردی دارند.
بدیهی است که بیمه ایران حق دارد برای استیفای حقوق کلاهبرداری خود اقامه دعوی کند.